اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۱۹۲۴۰

پیش‌بینی حضور ۲۰ تا ۲۵ کشور خارجی در مسابقات وزنه‌برداری جام فجر

پیش‌بینی حضور ۲۰ تا ۲۵ کشور خارجی در مسابقات وزنه‌برداری جام فجر
چهارمین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری جام بین‌المللی فجر اواسط اسفندماه سال جاری با حضور تیم‌های خارجی به میزبانی اهواز برگزار می‌شود.
۰۲:۳۹ - ۱۲ آذر ۱۳۹۷
وانانیوز|
چهارمین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری بین‌المللی جام فجر با حضور تیم‌های خارجی طی روز‌های ۱۵ تا ۲۰ اسفند به میزبانی اهواز برگزار می‌شود که مسابقات امسال نیز مانند المپیک ۲۰۱۶ ریو حکم انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو را دارد و از اهمیت بیشتری نسبت به دوره‌های گذشته برخوردار است.

فدراسیون وزنه‌برداری برای کشور‌های صاحب نام در این رشته دعوت نامه ارسال کرده است و پیش‌بینی می‌شود حدود ۲۰ تا ۲۵ کشور خارجی در این رقابت‌ها به ایران سفر کنند.

علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در این باره گفت: با توجه به اینکه مسابقات امسال به عنوان یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود پیش‌بینی می‌کنیم کشور‌های بیشتری نسبت به سال گذشته حضور پیدا کنند. دعوت نامه برای کشور‌های مختلف و صاحب نام ارسال شده است و با توجه به زمان ۳ ماهه‌ای که داریم پیش‌بینی می‌شود حدود ۲۰ تا ۲۵ کشور در این رقابت‌ها به ایران سفر کنند.

وی درباره حضور تیم آمریکا در این مسابقات گفت: ما هم به صورت غیررسمی اعلام آمادگی آن‌ها را شنیده‌ایم، اما باید رسما درخواست حضور خود را ارسال کنند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین